Franczyza Tom Tailor – czy warto?
- By : E-sportowy.pl
- Category : Parę różności
Tom Tailor (franczyza) to biznes, który pozwoli uszczęśliwiać swoich klientów luksusowym, wysokiej jakości towarem. Marka Tom Tailor to międzynarodowa, zintegrowana grupa lifestylowa, która w swojej ofercie posiada jedynie wysokiej jakości, modną odzież (tak zwaną casual) dla mężczyzn, kobiet w każdym wieku. Są w niej także odzież i dodatki dla dzieci w segmencie konsumentów o średnich dochodach.
Firma założona została w 1962 roku. Jest to firma modowa, której produkty podkreślają pozytywne i beztroskie podejście do życia (zarówno właścicieli, projektantów, jak i klientów marki). Tom Tailor w każdej linii produktowej (których jest całkiem sporo: Men Casual, Women Casual, Kids, Minis, Baby, Denim Male i Denim Female) wypuszcza aż dwanaście kolekcji rocznie.
Kolekcje marki TT cechują naturalne trendy, sezonowe kolory i modne akcenty. Tę wysokiej jakości ofertę modową uzupełniają dodatkowo takie produkty jak na przykład never out-stock, flash i repeat, a także aż siedemnaście przeróżnych grup produktów licencyjnych.
Poza emocjonalną wartością swoich marek lifestylowych Tom Tailor oferuje także strategiczne zalety zintegrowanego dostawcy. Jest to również marka, która wyróżnia się wysoką jakością produktów, demokratycznym dopasowaniem, atrakcyjnymi cechami, szybkim wdrażaniem nowych trendów mody i dobrym stosunkiem jakości do ceny klienta. A to niezwykle ważne, bo nie każda marka (nawet luksusowa!) może się tym pochwalić. Marka Tom Tailor zarówno projektuje, jak i dystrybuuje swoje kolekcje poprzez kanały hurtowe i detaliczne.
Właściciel firmy Tom Tailor koncentruje się na planach długoterminowych, a co za tym idzie – na finansowaniu zabezpieczonym aż do września 2024 roku. Dzięki tak przygotowanemu biznesplanowi, Tom Tailor będzie mógł kontynuować realizację wszelkich swoich celów operacyjnych i strategicznych przez dłuższy okres, bez względu na to, co będzie się działo z gospodarką itp.
Jednym z kluczowych filarów strategicznych tej luksusowej marki będą z pewnością dalsze inwestycje w jakość produktów (na to od początku stawia właściciel firmy) oraz większy udział zrównoważonych artykułów i materiałów. Firma planuje też kontynuować digitalizację w całym łańcuchu wartości dotyczącą rozwoju produktów i procesów sprzedaży oraz rozwoju działalności online poprzez własny sklep internetowy.